En snabbis!

Just nu är jag inne i en period där jag är superstressad. Jag har häcken full med ekvationet, potenser, grafiska lösningar och polynom. Jag drömmer om matte och jag tänker nästan bara på matte. Jag måste ha in uppgifter för två veckor nu snart eftersom vi åker till mallis på fredag wionananawii (lyckodans.) Idag har Nisse varit ledig så vi har haft en liten mysdag på Nova lund där vi har fikat och shoppat lite. Men slut på det roliga, nu ska jag hem till Sara som är lärare i matte c och d. Jag ska pugga förstår ni. Vad hade jag gjort utan Sara?


 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Vilken fin bild på Engla! Lycka till med plugget babe

2010-09-06 @ 22:47:25
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0