Fin och orörd!

Vaknade imorse till en riktigt fin och orörd morgon. Solen lyste, ute var luften sådär lagom sval och klar av den tidiga hösten. Så kom jag och rörde till den. Jag är så trött idag. Lhea är sjuk, hon har feber och är helt gaalet förkylld. Stackaren har inte kunnat sova inatt och självklart inte jag heller då.

Engla klarade sig fint på dagis igår, jag satt så länge i personalrummet att jag aldrig mer vill se det. Jag har fördruckit mig på deras kaffe, ätit kladdkaka fast än att jag inte ens var sugen och suttit på tok för länge i deras soffa. Men Engla trivs bra så det är jag glad för och dagiset är över all förväntan. Det gick galant imorse när jag lämnade henne.

Efter det har jag missat en läkartid på bvc, som jag ändå inte hade kunnat ta med Lhea till för att hon är dålig (men det är ju trevligt att man ställer in tiden lite tidigare än tio minuter innan.) Jag har äntligen lyckats hämta ut mina studieböcker på posten, men det tog mig tre bilfärder fram och tillbaka pga glömd avi första gången, glömd plånbok andra gången och fel ställe tredje gången!
Jag är förbaskat kaffesugen men vågar mig inte på espressomaskinen då den möjligtvis kan väcka lilla Lhea som tar igen välbehövlig sömn. Tja jag får väl plugga lite och njuta av dagen som trots allt fortfarande känns väldigt fin.


Erykah Badu, en av mina favoriter spelades på radion imorse på väg till posten för
tredje gången. Med solens strålar i ögonen gjorde denna låten min morgon ännu mer
speciell.

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh hon har börjat på dagiset! Bra att hon gillar det :)

2010-09-01 @ 13:48:45
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

nu behöver jag hjälp! vet du något som gör att håret växer fortfare? jag behöver verkligen tips, :) tack på förhand!

2010-09-01 @ 15:06:01
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: mathilda

hejsan, jag undra hur du har gjort din designe, har en blogg men är så dålig på att göra desagne och skulle vilja ha lite tips :D

2010-09-01 @ 16:04:17
URL: http://roseroses.blogg.se/
Postat av: angela

Hejsan! Följ gärna min blogg och svara på dagens fråga medans du kollar ;)

Kram

2010-09-01 @ 18:25:37
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: ellenojag

haha ja konstig nog har jag och mannen inte alltid samma mening om vad en lyckad shoppingur är ;)



Jag är KÄR i tröjan ,kommer bli en riktig favorit i höst, känner suget efter den gråa också ;)

2010-09-01 @ 19:51:04
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Me like =)



Ja, det gäller att kika i varje hörn och vrå

2010-09-02 @ 07:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0