Finn ett fel!

Nu har jag orkat mig upp från soffan idag för första gången (nästan.) Min mage kurrade så det är väl bara till att lyssna på den. Man har ingen vidare aptit när man är förkyld. Nisse och tjejerna har åkt i väg till Englas dans, hon har börjat på barndans. Jag har tagit tag i matlagningen, idag blir det aubergine och zuccinigratäng med kyckling. Nää, om man kanske skulle ta och duscha istället för att lata sig framför datorn? Emelie din skitgris.



Nya Elle, turkisk youghurt med blåbär, valnötter och honung. Ett glas
apelsinjuice med vitlök i. Finn ett fel. Men frisk blir man.

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Först o främst stor krya på dig kram.



Ni verkar ha haft en underbar vecka. Ser fram emot bilder.



Ja, jag vet. Bloggar lite väääl mycket kanske. Men du.. Jag har ju bara en unge hihihi



Va kul. Jag kanske kan få andra att inte ge upp. Det går faktiskt att komma tillbaka. Jag har ju dock 4 kilo kvar, men det hoppas jag att min PT hjälper mig med

2010-09-20 @ 22:21:45
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0