Im back!

Hello alla fina läsare ♥

Nu är jag tillbaka från vår resa. Vi kom igår men ni vet hur det är. Man är trött också ska man ta itu med att packa upp saker, sortera post, boka tvätttid (om man nu inte var smart och gjorde det innan) och annat skoj. Inte nog med det så har vi haft byggare hemma som har rivit lite väggar och byggt upp nya undertiden som vi har varit borta, så vi möttes av ett hem fullt med byggdamm. Det var bara till att dra fram både dammsugare och mopp.


Vi har haft en underbar resa med mycet sol, bad, god mat och dricka. Tyvärr drabbades hela familjen av magsjuka och jag åkte på en öroninflamation. Men i det stora hela så har resan varit bra. Men jisses vad man uppskattar sitt hem när man har varit borta. Trots att jag hade kunnat vara borta ett par dagar till och slappat vid havet med en snagria i handen är jag nog faktiskt redo att möta hösten nu och allt mysigt som den har att erbjuda....


Jag lägger ut en massa bilder från resan senare (ska bara lägga över dem i datorn först.) Men innan dess kan jag ju visa upp vad vi shoppade (kommer snart)?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0