Lyx!

Jag har spenderat hela förmiddagen hemma hos Stina och hennes lilla Emilio. Jag köpte frallor med mig, Stina slängede ihop äggröra och kaffe. Gott va det! Hudterapeut som hon är var hon snäll och fixade till mig lite. Jag ville ha fransarna och brynen färgade nu till vi ska åka. Skönt att slippa sminka sig på semestern. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Stina var snäll som gjorde lite extra med peeling och mask också=) Tack för idag vännen min ♥

Nu har vi mycket att stå i. Vi åker inatt, så det vore väl en ide att börja packa? Jag måste även ha in matten och engelskan idag, växla pengar och allt annat som kommer till när man ha barn. Pust, kanske dags att börja nu då?



God fruksot, varför smakar det alltid mycket bättre borta?



En mammasjuk Lhea som absolut inte kan äta hos någon annan än mor sin.
Kanske inte världens mest smickrande bild, men va fasen även dem kan
väl få visas.



Jag blev iaf väldigt nöjd. Det glansiga i huvudet är inte extremt fet hy,
utan peeling.



Två nyfikna, busiga och otroligt snabba<3


Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad söta dem är!



Ha det så kul på semestern. En stor kraaam

2010-09-09 @ 21:25:25
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0