Min tid!

Engla är på dagis och jag och Lhea har spenderar förmiddagen på öppna förskolan. Det var första gången som vi var där utan Engla och sen Lhea blev "stor." Hon hade det så förbaskat roligt. Hon kröp mellan rummen och fort som bara den gick det. Hon har kastat bollar, klossar, tittat på djur på väggen och varit djupt imponerad av de andra barnen. Hon gick runt med en läragå vagn. Hon blev så stolt. Vi har Englas gamla i förådet någonstans, tror bestämt att jag ska in där och rota idag. En sak är säker, Lhea kommer gå snart.

Nu är vi hemma och Lhea sover sött. Jag ska ha lite egentid. Jag ska inte plugga och inte städa. Jag ska sitta här vid mitt köksbord och fika medsans jag läser en massa bloggar. Sen ska jag mysa i soffan med min nya mama. Det här är min tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0