No place like mamas!

Jag befinner mig hemma hos mor min. Jag och barnen har sovit här inatt. No place like mamas. Här finns roligt pyssel som mamma alltid ser till att ha hemma när vi kommer, här finns en massa godsaker och frukosten är alltid lite extra. Nisse har jobbat natt så vi var snälla och lät honom sova idag. Lhea är fortfarande dålig och även jag börjar känna mig dålig (men det ska vi råda bot på, för jag har minsann en dejt med Stina, Challe och kanske Jenny(?)  imorgon som jag inte tänker missa.) Engla är på dagis och jag fick krypa ner i sängen en timme när jag kom tillbaka till mamma.  Jag kan inte minnas när jag kunde göra det sist. Mormor och Lhea har lekt så fint undertiden. Nu ska vi snart äta lite lunch, sen ska jag och Lhea hem och hoppa på Nisse. Man kan ju inte vara snäll hela dagen....



Alltid en frukost med färska bär hos mamma<3




Igår pysslade vi ihop nyckelknippor. Jag gjorde ett lejon. Han heter
Grolle och bor from now on bland mina nycklar.

Kommentarer
Postat av: tina

vad ska du göra idag? :)

2010-09-02 @ 13:33:41
URL: http://ttinaak.blogg.se/
Postat av: mathilda

aha, han måste vara grym på det. själv är jag skit dålig :P

2010-09-02 @ 16:20:51
URL: http://roseroses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0