Pust!

Nu märks det verkligen att man är tillbaka till vardagen. Jag hade bestämt mig för att inte kolla mail eller göra något som tillhör pluggandet under helgen (förlänga semestern lite.) Idag tog jag itu med det och sitter här och pluggar med en kopp te i högsta hugg. Det var andra bullar på Mallis ska jag tala om. Jo, jag var en flitig elev även där men dock med en kall öl isätllet för te. Pust!




Plugglyx!

 


En liten stund senare!

Kollade precis min blogglovin. Jisses jag har 387 olästa inlägg, 387!! och då förljer jag ändå inte sådär värst många bloggar. Hur flitiga är ni? Det har bara gått en vecka. Men men störd i huvudet som man är och har en tvångstanke att man inte kan hoppas över något, får jag förbaskat ta mig igenom de 387 inläggen.

Tur jag gillar er och njuter av läsningen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0