Semesterbilder del 1!

Nu äntligen har jag fått tummarna loss och lagt in bilderna. Woho det tog bara två veckor. Men det var ganska många så jag får se hur många inlägg det blir med bilder.

 

Mormor och Nisse på flyglatsen.

 

Utsikten från vår bakong. Precis bakom all grönska låg havet. Tyvärr ser man inte det på bilden eftersom solen skiner.

 

En underbar morgon vid havet.

 

Typiska semesterbilder? Sangria är nog det bästa jag vet. Jo det är sant.

 

 

Vi hann inte gå på alla restauranger som vi ville eftersom vi blev magsjuka. Men paella fanns det tid för. Tyvärr måste jag väl säga att jag är lite besviken.

 

Sandskulpturer som vi slängde ihop lite slarvigt en dag på stranden. Haha, sure!

 

Fortsättning följer.....

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Charlene

Åh, härliga sandskulpturer! Ser ut som om ni hade det riktigt härligt :)

2010-09-29 @ 11:01:10
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

NU längtar jag till vår resa

2010-09-29 @ 17:21:38
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0