Shopping från resan!

Stina frågade mig igår om vi hade shoppat mycket. Nä sa jag, för så kändes det verkligen. Men idag när jag höll på att fota allt märkte jag verkligen att det blev en del ändå. Hm, konstigt? Jag som inte alls gillar att shoppa, hoho.





Hittade underbara smycken och en liten hadväska/nessesär i en butik.
Jag ville ha allt där.



En riktigt fin tunika i lite Odd molly stuk. Men den här kostade bara
200 spänn. Fynd!



Amarone......



Mascara, concealerkit och en Odd molly bodylotion.



Glasunderlägg till min samling. Jag köpte ett par i samma stuk förra
året när vi var där.



Jag och Nisse fick varsen liten present av mammma ♥ Den till Nisse
var menad från Engla.



Hittade en affär med handgjorda träleksaker. Lhea fick ett bi som hon
kan rulla rundor med när hon väl kan gå och Engla fick en nyckelpiga
som jag tänkte hänga upp i hennes fönster.



Engla är så söt i sina nya brillor.




Gissa om jag blev glad när jag såg att dem sålde Lundmyr på flygplatsen.

 

 


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Välkomna hem igen!

ser ut som ni haft det riktigt härligt och druckit god öl har ni också gjort, lite avis!



glasunderläggen var ju helt underbara!



kram på dig mitt i höstrusket

2010-09-20 @ 21:11:29
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0