Snart är jag redo!

Nu är hösten här. Jag tycker faktiskt att det är mysigt. Speciellt när den bjjuder på såhär underbart väder. Men visst är det så, alla årstider är underbara när solen är framme. En is kall vinterdag med strålande sol, det är gött de. Men nu ska jag inte tänka mer på hösten för vi ska förlänga sommaren. Vi åker till varmare breddgrader på fredag och det ska bli så underbart. Men när vi kommer hem, då är jag redo för hösten....
Då ska vi handla en massa nya höstkläder, främst till barnen. Men jag tjuvstartade faktiskt med ett par söta skor till Lhea herromdagen=)



Hittade världens sötaste små "uggs" till Lhea på HM.

 


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Så söta =)



Ja, det är väl bra att sakna ibland, men jobbigt värre

2010-09-08 @ 22:36:41
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0