Ta tid för varandra!

Jag blev minst sagt inspirerad av det här inlägget (Så jävla coolt gjort, kanske inget märkvärdigt i sig men ni som har barn vet vad jag menar. Jag blir så glad av att läsa sånt.)  Jag känner att det var längesen som jag och Nisse gjorde något för varandra. På vårt bröllop pratade prästen om att ta tid för varandra i kalendern och visst tror jag på det. Sen att tiden inte räcker till alla gånger är en annan sak. Men idag har jag fixat så att världens bästa mormor kommer hit och passar sina barnbarn. Jag och Nisse ska hoppa på vars en cyckel och ta oss till en restaurang. Där ska vi äta och dricka vin sen ska vi cyckla vingligt hem...


Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Men.. Inte trodde jag att så många skulle reagera på att vi åkte bort en helg utan tösabiten



Ni gör helt rätt i att gå ut en kväll. Man är mer än bara förälder. Det får man inte glömma

2010-09-30 @ 21:44:04
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0