Tjingeling!

Det var ett tag sen. Jag har varit sjuk och haft mycket tankar i huvudet. Jag har inte haft så mycket energi eller lust för något. Kan det kanske vara lite höstdepp? Känns som det är lite tidigt för det. Men faktum är att jag faktiskt blir lite deppig ca två gånger om året, det är bara till att ta sig igenom det....

Jag kom precis hem från dagis, det är en lagom promenad dit. Jag försöker se det som min vardagsmotion. Jag går så fort att jag blir svettig. Lhea somnade i vagnen, det skulle hon inte ha gjort för nu kommer hon vakna snart och inte sova middag så värst länge. Ahh varför är man rutinmänniska? Nu vill jag ha frukost men inte utan kaffe och kaffe kan jag inte göra för då vaknar Lhea av den förbaskade espressomaskinen.

Vilket härligt och posstivt inlägg. Jag ska dra något gammalt över mig sen återkommer jag när jag mår bättre, eller nått.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan & lilla Aria

Du får mig att småskratta med sättet du uttrycker dig på. :)

2010-09-27 @ 14:56:47
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0