Det är roligare att ge än att få!

Nisse fyllde 30 i februari och vi skulle ha en fest... Men, sen har vi varit sjuka här hemma i omgångar så den där festen blev liksom aldrig av. Så igår överaskade jag Nisse. Ha trodde att han och jag skulle ut och äta men när vi väl anlände till restaurangen satt våra vänner där och Nisse som inte anade ett dugg blev glatt överraskad och jag mycket nöjd över att faktiskt ha kunnat hålla hemligheten i alla dessa veckor. Vi åt god mat, drack en massa vin och gick vidare en stund och dansade. Fast än att det inte blev sent så är man lite tung i huvudet idag. Det märks klart och tydligt här hemma att båda föräldrarna har varit ute och roat sig.

Idag ska vi bara vara hemma och mysa tillsammans . Jag ska plantera lite, vi ska äta lunch i solen och ikväll ska vi unna oss pizza. Det bästa av två världar.

           
                                                     Jag igår.



                 Tack till våra fina vänner som gjorde Nisses kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack själv för en super kväll! Längesen jag skrattade så mycket.

<3 love u

2011-04-22 @ 10:38:24
URL: http://mamistina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0