En stund i solen!

Jag är så glad över vår lilla uteplats. Man kan komma ut utan att behöva gå ut. Luddigt? Perfekt, speciellt dagar som denna när man är hemma med sjukt barn samtidigt som solen strålar. När barnen vilade passade jag på att ta mig ett glas vatten, (jag hade behövt en kopp kaffe till men eftersom vår espressomaskin minst sagt väsnas så fick det bli vatten) ett par tidningar och smyga ner från trappan och ut i solen. Den där halvtimmen ensamhet, tystnad och lugn gjorde jättemycket för mig och jag tror minsann att man kan hitta ett par fräknar på näsan nu.

Engla har somnat i soffan utslagen av febern och resten av familjen är ute och leker. Jag lagar mat och sen tänkte jag ta mig en cykeltur (håll tummarna att jag kommer fram, det var inte igår jag cyklade om vi säger så) och hämta ut ett paket.





Jag fick besök av en humla, alla vår/sommartecken är varmt välkommna. Kul att han gillade mina blommor.

Kommentarer
Postat av: Charlene

Den ensamtiden förtjänar du <3

2011-04-18 @ 16:54:07
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Mamma Johanna-Livet på Limhamn

Allt är bra här! Njuter av våren =) Själv? Ser ut som ni hade mysigt i Paris, de där skorna du köpt var SÅÅÅÅ SNYGGA!! =)

2011-04-19 @ 20:29:57
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0