Fjärilar i magen!

Promenaden till dagis idag gick riktigt smidigt. Engla cyklade vilket gjorde att vi kom fram betydligt fortare än vanligt. När jag kollade facebook i morse såg jag att många saknade solen på sin status men jag tycker faktiskt att det är riktigt härligt så här. Milt och rengnigt mysväder. Så länge det bara är för ett par dagar så gillar jag det och förhoppningsvis väntar solen på mig i Paris.

Louise kom på frukost och jag laddade upp med allt jag kunde hitta i kylen. Vi blev riktigt mätta. Nu sover Lhea, jag har packat och nu ska jag duscha. Fjärlilarna i magen har börjat komma. Att resa är livet och förhoppningsvis blir det en stor del av mitt och min familjs.


 
Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0