I min påse!

Nämen titta, en av mina favorit designers har ju givetvis en butik i Paris.



         


Plånbok och ballerina från Michael Kors.


Det blev lite shopping. Sista dagen (typ två timmar innan vi skulle resa hem) stod jag i ett par underbara dior skor. Jag velade eftersom det trots allt är mycket pengar men jag avstod. Fy fasen vad jag ångrar det nu. Varför slog jag bara inte till? En dag Emelie, en dag....



Linne med brottarrygg från Zara.

            
En helt underbar tunn blus från Zara. Jag ser mig själv i den till ett par korta jeansshorts, brunt flätat skärp och mina nya ballerina. Yheaaa!



 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Skitfint allting gumman!!! Avundsjuk blir jag... Jag vill osså men one day Stina one day;)

2011-04-16 @ 22:03:10
URL: http://mamistina.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag säger bara WOW!



Jag har inte heller hängt med. Va fan, du har ju varit i Paris! Härligt det ser ut. Och snygg är du!"!!!!!



Jepp, tillbaka i huset och nu börjar det faktiskt bli klart för denna gång. Vi har ju dock kök kvar =( Men det tar vi till sommaren

2011-04-17 @ 09:28:29
URL: http://saratilling.se
Postat av: ellenojag

Amen jag dör... först paris och Michael Kors, ojoj vilken lyx!!



Allt är bra med oss, sköt att ha A hemma även om han fortfarande är väldigt väldigt trött och mest ligger i soffan ;)



ha en fortsatt mysig helg!!

kram

2011-04-17 @ 13:42:48
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0