Långledigt och fullspäckat!

Jag blev precis färdig med morgondagens middag. Jag och Nisse ska iväg på en lång och fruktansvärt busig dejt. Det sprätter i hela min kropp av lycka och förväntan. Vi ska bli barn på nytt. Jag förstår att spänningen är olidlig (kanske inte) men det blir liksom roligare att berätta om det när vi är hemma igen. Därför har jag lagat mat nu, mamma ska passa sina älskade barnbarn och allt för att underlätta för henne....

Datorn är startad och jag är redo för att dra igång mitt sista fördjupningsarbete som denna gången handlar om barnafödande i olika kulturer. Mycket spännande och stort arbete. Jag har hällt upp ett glas rött, lite chokladpraliner och mandlar. Redo att fira denna mycket fullspäckade långledighet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0