Mitt strå till stacken!

Jag och Engla gjorde påsk cupcakes i morse med inspiration av Leila Lindholm (bakguden her self.) Nöjda och belåtna shoffar vi den dem i ugnen. Efter ett tag tycker jag att det luktar muffins ovanligt tidigt och mycket riktigt ryker det ur ugen. Hm, inte satte val jag den på 300 grader? LHEEEEEA! Och där står fisungen och skäms, lutad mot köksväggen och med ett litet leende på läpparna. Men jag lyckades rädda dem. Så nu vet ni det, ska ni göra muffins behöver dem inte vara inne i 25 min. Det räcker med 7 på 300 grader. Bar va? Skämt och sido hade jag inte lyckats rädda muffinsen så hade jag absolut inte skämtat om det heller. Dem är ju mittt strå till stacken idag på påsk bordet.





          
                                              Små fågelbo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0