Nostalgi!

Har varit på besök hemma hos Ester och hennes lilla familj. Jag har fått se hur dem bor och det bjöds på fika med kakor av alla dess former (jag kan ju berätta att hon fick en sketen kanelbulle när hon var här) men bäst av allt var hennes mammas äpplekaka. Den åt jag där hemma när vi var små och den var precis lika god nu som då.

Vädert är underbart men inte lilla monstert Lhea som vägrar att sova. Hon tog sig en powernap på fem minuter i bilen på väg hem och tyckte att det räcker så. Nu är hon övertrött och besvärlig. Nisse har jobbat natt så nu ska vi ut och promenera med förhoppning om att Lhea somnar i sin vagn. Sen ska vi hämta Engla tillsammans. 


 
Ester!


Fikadags!



Detta var den bästa bilden jag fick på barnen. Det är minsann inte så lätt att fånga dem små rackarna längre. Det är nog svårt med ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0