Paris är magiskt!

Jag är kär i den staden det är något som är säkert. Hur kan en stad vara så stor och pulsande samtidigt som den har klass och ett lugn? De små cafeerna, SHOPPINGEN, folket och maten. Mamma och jag valde att promenera de dagarna vi var där och det är jag glad för. Vi har sett en massa som man missar och man tar sig fram på annat vis. Oj oj oj vad vi har gått och aj aj aj vad mina fötter har värkt. Jag älskar allt med Paris och det blir garanterat fler besök.

Tack för dessa dagarna fina mamma.



Paris from above.



Vi bodde mitt emot en Chanel butik och ja, ett litet besök blev det ju, hihi.



Som Mona-Lisa har sitt leende.... På Louvren.



Den bästa macaronen jag någonsin har ätit.




          



Lite rött mitt på dagen. Mellan all vandring behöver man vila benen:)

           
             Shopping och en baguett till lunch på trappan till en maffig kyrka.



Nu sitter jag och äter en tonfisksallad, hela kroppen skakar efter bodypumpen. På sista tiden har jag känt att det är dags att lägga på mer vikt. Sagt och gjort. Nu ska vi strax i väg, sömntutan Lhea ska bara vakna först.



Kommentarer
Postat av: Caroline & Aria

Mysigt ni haft det!

2011-04-16 @ 13:10:26
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0