Tack för den!

Hadde hunnit plocka undan allt innan Lhea somnade. Jag försöker alltid göra det för annars springer jag här och tokfixar på min "egentid" och den vet alla mammor att man behöver. Så jag gjorde som jag brukar blogga, läsa ploggar och när solen tittade fram tog jag min nyinköpta tidning och tassade ner till uteplatsen. Tror ni inte att något leffo kommer med sin jäkla lövblås då precis utanför min grind? Jo men visst, precis när jag har satt mig till rätta, tagit en bit choklad (buse) i munnen och öppnat tidningen. Där satt jag med halvöppen mun full med choklad och försökte förstå. Vi har ju inga jävla löv utanför vår grind.


           
Jag hann med att knäppa ett par bilder innan jag gick ut. Min favorit college tröja från topshop och en slarvig knut.



Härlig liten putmage som tittar fram där. Kan det vara allt choklad eller kanske resultatet av två graviditeter? Tänk vad livet förändras och hur vi utvecklas. För bara ett par år sen hade jag inte suttit med lantliv, två bitar mörk choklad och verkligen tyckt att det var dessa små stunderna i livet som bör uppskattas.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Tackar för grattis hälsningen..Mysigt med läsning o choklad i solen.Ha en skön vår dag.kram

2011-04-20 @ 16:35:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Tova

visst är det fantastiskt ändå hur man numera njuter av de "små" stunderna i tillvaron ;) och tänk hur mycket egentid man hade förr i världen, men som man knappt njöt av.

(ps. Putmage har vi nog alla... ;))

Kram

2011-04-20 @ 16:56:06
URL: http://trasslet.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja, tänk vad livet ändras =)



hahaha Den stolen tog Jon från tippen sen skavde jag den lite extra. Älskar den!!!

2011-04-21 @ 11:40:13
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0