Up Close!

Jag har verkligen haft en riktig LYX förmiddag. När jag hade lämnat Engla åkte jag hem till Stina för att få en ansiktsbehandling medans Lhea sov i Emilios säng. Men först bjöds det på frukost.


Kompisarna hann ses en liten stund innan dagiskillen skulle iväg.


Åh behandlingen var så skön och Stina är så duktig. Det har peelats, ångats, tryckts, lagts mask och maserats. Hon har färgat bryn och fransar och allt detta för ett par ynka hundralappar.
Har ni vägarna förbi stan så kila in om Stina och unna er något vet jag;)

             







Nästa gång tar jag pedikyr:)

Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Men ååååhh, fan va härligt. Vart håller den där Stina hus då? :-)



Hoppas ni får en fin dag.. kram

2011-04-06 @ 09:50:11
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0