Utan pluggångest!

Jag njuter av att ha mitt arbete inskickat till min lärare, jag njuter av att ligga långt före i planeringen och jag njuter av att inte ha någon pluggångest, som man har vare sig man ligger back eller inte.  Jag har ett fördjupningsarbete till som jag håller på att samla literatur till men först ska jag unna mig själv lite vila innan jag drar igång på riktigt.

Detta betyder att jag har tid att läsa min Mama tidning, jag kan läsa ut min bok, ta långa härliga bad med tända ljus och sist men INTE minst så hinner jag plugga lite franska. Jo men visst, om ett par dagar är det jag som lämnar landet för två dagar i ett underbart och vårigt Paris. Allt detta utan pluggångest...


            



Kommentarer
Postat av: Charlene

Ska du till Paris? Vem ska du åka med? Puss

2011-04-07 @ 22:15:48
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0