Valborg!

Här sitter jag med ett (okej det blev två tack vare vårt skitinternett som tar hemskt lång tid på sig idag) glas vin, rotfruktschips och godis (som jag inte heller hade ätit om det inte vore för internett.) Jag försöker varva ner efter en hektisk dag. Den började tidigt och har inefattat allt från bodypump, städning, bakning x3 till valborgsfirande. Ni förstår att det är en viss person i detta huset som blir 28 imorgon. Det vankas kalas och då sägs det att man ska ha det fint och gärna något att bjuda på.

Vår Valborg har varit jättetrevlig, perfekt och alldeles lagom. Vi firade med ett par vänner med grillat, en herrans massa lek och avslutade med brasa.





Jag hade på mig mina nya skor idag.


           







Gröna ögon som mamma:)



          









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0