Världens bästa nödlösning!

Jag missade frukosten imorse. Det har lämnats på dagis, promenerats i blåsten, (förövrigt väldigt uppfriskande) tvättats och byggts med lego. Nu sover Lhea och jag njuter av lugnet. Vi har valt att ta en innedag idag och när jag tittar ut ser jag att vi valde helt rätt dag. Lhea fick pannkakor till lunch, i brist på annat då. Det blev en halv sats. Gissa om vi behöver handla? Men det är ganska mysigt för när allt annat är slut kan man nästan alltid skrapa ihop till ett par pannkakor. Världens bästa nödlösning.  Nu äter jag iaf en förbaskat god brunch.



Kommentarer
Postat av: Marlene, mamma till Lilly & John

Mmmm va smarrigt det ser ut! pannkakor e fan nice... underskattat som sagt.



Jo men vi mår så mkt bättre hela familjen. Va kul att du gillade Lillys rum. Vi är också jätte nöjda :-)



Malmö är ju lite långt för mig att åka som bor i Jönköping annars hade ja inte tvekat. Har aldrig gjort någon ansiktsbehandling men skulle så gärna vilja

2011-04-06 @ 12:18:46
URL: http://lillyjohn.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Fy fööör va gott...



Jo, den rosa koftan var det jag skrev om. Helt underbar ju. Med lappar på ärmarna och allt. Kan se den på Wilda med ett par slitna ljusa jeans och ett par converse!!

2011-04-06 @ 13:07:17
URL: http://saratilling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0