Det ni har missat!

Jag har inte varit lika flitig med bloggen som jag brukar, men jag har samlat på mig en massa semester minnen i form av bilder för det. Nu när man är sjuk får man passa på att göra sånt som man inte hinner med annars. Typ sammanställa två veckors förlorad bloggning.



Våra underbara vänner Sara och Wilda var här och sov över en natt.






På kvällen när tjejerna hade somnat (inte det lättaste att natta tre små busfrö i samma rum) hann jag och Sara med lite godsaker en massa snack. Jisses darling var jag är lycklig att du har tittat in i mitt liv.




Vi har varit på Astrid Lindgrens värld. Jätte mysigt men fy fan vilken dryg bilresa.





Pappa Nisse testar Emils syltor.


           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0