I trädgården!

Det har hänt jätte mysiga saker dem sista dagarna och just därför har jag väl inte heller hunnit blogga. Vi har haft besök och varit på utflykter, men mer om det imorgon. Ida sken solen. Jag började dagen med gröt, kaffe och ett bodypump pass. Jag kände mig starkare än vanligt och var full av liv när jag lämnade gymmet. Sen har vi spenderat dagen i farmor och farfars trädgård. Mysigt som vanligt med en massa bus och god mat. Nu blir det rött vin och star wars. Filmer som måste avverkas då och då.







        



             




            



             


Kommentarer
Postat av: Charlene

Så cool bild på dig i vattenspridaren.

2011-08-07 @ 14:42:22
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Caroline & Aria

Vacker bild på dig i vattenspridaren, fast inte lika vacker när du ska hjula. Hahaha.... :D

2011-08-07 @ 20:35:08
Postat av: caroline

haha vilka härliga bilder :)

2011-08-07 @ 22:11:10
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0