Vi pusslar!

Det gick bra i skolan igår. Dock så var det bara lite introduktion och rundvandring. Idag börjar allvaret med lektioner. Jag är så jäkla taggad samtidigt lite nervös. Jag står i köket och dricker morgonkaffe. Jag funderar på vad jag ska äta till frukost. Det kan bli lätt med tanke på att kylen ekar. Den ända goda nödlösningen jag kan komma på är gröt.

Jag går i skolan mellan tio och tre idag och mellan dem två lektioneran har jag bara en halvtimmes rast. Dagens lunch får bli en nektarin. Inte helt bra kanske men jag antar att jag kommer in i det med, att faktiskt lära mig planera. Någon annan mat än en frukt måste jag ta med mig.

Engla är sjuk så båda barnen är hemma från dagis. Jag måste till skolan och Nisse har jobbat natt?! Vem har sagt att det är lätt när man har barn?


Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Hallå eller. Gosedjuren får man bara TITTA på. Fattar du väl hihihi

2011-08-16 @ 22:19:52
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0