2:a advent!

Tiden bara springer iväg och bloggen blir verkligen åt sido satt just nu. Jag jobbar jätte mycket och när jag inte gör det så lägger jag verkligen ALL min tid och energi på familjen. Men fy vad jag saknar mina vänner. Antar att det är så här livet är, ett evigt puzzel? Fast och andra sidan så får man betydligt mer kvalitets tid och att ta ledighet för givet finns inte.

Idag har vi julpyntat. Ljusstakarna kom fram redan förra söndagen och idag resten. Dagen innan lucia sätter vi upp julgranen. Jag vet att vi är tidiga med det, men jag tröttnar så lätt. Dagen efter julafton (höjdpunkten) så åker den ut.

Idag har vi varit på 2 års kalas. Det var lilla Emilo som fyllde år. Lhea har 39 graders feber och fick stanna hemma. Skruttan ♥ Japp, helgen går fort och imorgon kör vi. Ny vecka, sex arbets dagar, en kurs i göteborg och en föreläsning i göteborg (två olika dagar.) Kanske dags att lägga sig för kvällen? Ska bara mumsa i mig en clementin till....


Kommentarer
Postat av: Charlene

Vad kul att läsa om hur det gar.

2011-12-05 @ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0