Dan före dan!

Det är väl så det heter idag? Hur som helst. Jag sitter hemma och njuter av en frukosten i lugn och ro. Det var länge sen jag gjorde det. Tjejerna är på dagis och jag ska alldeles strax väcka Nisse som haf jobbart natt. Vi ska nämnligen ut och PANIK handla julklappar. Ghaa vad jag blir irriterad på mig själv. Jag har alltid varit sent ute, men dagen innan? Det tar fasen priset. Nu har jag dock mitt nya jobb att skylla på. Där jag har lagt ner väldigt mycket tid och energi. För inte kan man väl ta på sig skulden själv? Hihi.


             
Morgon stund har verkligen guld i mun.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lämnar du barnen på dagis på lillejulafton för att handla julklappar?!! Sanslöst!

2011-12-23 @ 13:25:00
Postat av: Caroline & Aria

Du är fan värre än mig med att lägga in nytt. Kom igen nu!

2012-01-13 @ 11:32:55
URL: http://www.baraenlitenbittill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0