All by myself!

Barnen sover (Lhea lär väl vakna om ett par timmar feberhet) Nisse är i stan och här sitter jag i min ensamhet med ett öga på datorn och ett på tvn, Sveriges mästerkock.




Ja, där fick jag för all by my self. Lhea vaknade precis innan jag tänkte skriva att jag njuter av lugnet. Inte feberhet utan pigg och förmodligen lite glad i hågen av iprenen. Så nu sitter vi här. Jag och Lhea. Ljusen fick jag blåsa ut, mitt varma te fick jag ta undan som numera står is kallt på diskbänken, chokladen fick jag gömma för att undvika ett jäkla liv, nagellacken leker Lhea med och plugga det får jag helt enkelt göra en annan dag.
Ja, fotona jag tog på mitt ensammys blev iaf fina så ni kan ju lika bra få se dem.




            









Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Så jäkla typiskt alltså.. Hoppas hon somnade till sist iaf.



Kram

2011-02-03 @ 07:55:06
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Charlene

Hej sötis :) Kan jag få använda din översta bild till en powerpointpresentation i skolan? Jag behöver en bild på en dator i hemmamiljö och din bild blev så himla mysig. Kram

2011-02-04 @ 10:50:40
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0