Bedövad tunga!

Gästerna har gott och jag är totalt utslagen. Jag har ätit några halstabletter som är smärtstillande och ja jisses, jag känner inte min tunga. Jag klarade nog hålla mig samman under middagen och mådde faktiskt lite bättre undertiden. Antar att det är då man inte hinner med att tänka på att man faktiskt inte mår så bra. Jag hade mjukis på mig och var osminkad, tur att vi är så pass bekväma med varandra så att man slipper snoffsa till sig, då hade jag nog inte orkat idag. Middagen blev god, barnen lekte och åt godis. Perfekt fredagskväll. Nu ska jag snart lägga mig och förhoppningsvis vaknar jag och mår bättre imorgon....



Nellie stod för maten.


Söta Johanna.



En trött mamma och en ännu mer trött Engla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0