Brakfast for lunch!

Jag har haft ännu en lyxstart på dagen, dock väl värd efter natten som jag har spenderat med en febrig, snarkandes, orolig liten Engla. Vet faktiskt inte hur många (läs få) timmars sömn jag har lyckats ro ihop inatt. Dagen började med gröt, kaffe och ett bodypump pass. Sen smet jag hem till Stina drack en kopp kaffe med henne och fick brynen fixade. Hon är så duktig och jag blir alltid lika nöjd. Jag köpte med mig bullar hem och hade breakfast for lunch. Äggröra, en smarrig bulle och smoothie stod på menyn. Nu har jag precis duschat, kycklingen står i ugnen och jag känner mig helt mör, är det kanske brist på sömn som tar ut sin rätt?

        
Söta bilder som Nisse tog när jag var och träna. Jag tror minsann att systrarna börjar få nytta av varandra.



Kommentarer
Postat av: Charlene

Så söta dem är tillsammans!

2011-02-20 @ 23:22:28
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0