Busfia!

Här hemma mår vi bättre idag. Engla svarar fint på sin medicin. Morgonen har flytit på bra, vi har haft fullt upp sen kl sex (skitkul att vakna då, tack Lhea) och vipps så var det lunchtid. Engla har varit min lilla hjälpreda idag och passat Lhea en stund medans jag duscha. Jag var inställd på en kattatvätt men det gick mycket bättre än väntat så jag passade på att stå kvar i den varama härliga duschen ett tag till. Engla var så duktig, jag hade öppen dörr  medans dem lekte fint på mattan utanför. Sen har tjejerna badat osv.....

Nu har mamma kommit förbi med semlor och Ellas kitchen, mycket uppskattat. 



Lhea har börjat smita iväg. Efter en stund kallar hon på mig. Då hittar jag henne uppe i Englas säng med sin allra busigaste min. Detta händer ju inte bara en gång om dagen utan typ hela tiden. Busfia ♥

          
                        En nybadad Lhea med stora fina lockar.



Alltid lika uppskattat när världens bästa mormor kommer förbi.



Nu ska det mumsas må ni tro. Man får ju dränka sina sorger med något. Det snöar ju för fasen igen!


Kommentarer
Postat av: mamma till William

God eftermiddag gumman..Så du bor med din fina familj i Limhamn...Hus eller lägenhet.Vi tittar för fult för hitta något till oss med.

Hoppas att du får en skön måndag och en skön vecka framför dig..kram

2011-02-21 @ 15:47:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0