Det mysaiga fiket på hörnet!

Nisse är ledig idag. Eller ledig och ledig han ska jobba inatt, vilket som så ger det oss lite kvalitetstid. Vi börjde dagen med kaffe i stan på ett mysigt fik, där mötte vi upp Stina och Emilio. Efter en ruda i stan var det dags för lunch och vad passar inte bättre med två små busungar än Jensens. Där kan dem gapa bäst dem vill. Men visst har maten där blivit sämre? Jag minns deras ceasarsallad som dem hade där för ett par år sen, jag hade kunnat äta den flera gånger i veckan. Ska jag vara ärlig tycker jag att där är ganska sunkigt nu mer, men ack så barnvänligt och trots allt en helt okej lunch för en helt okej peng.
 
Ikväll ska jag och banen sova hos mamma/mormor. Det är alltid lika mysigt. Jag tänkte smita iväg ett par timmar ikväll och träna. Tisdagarna är mina absolut favvodagar, då är det dubbelpass afro och zumba. Men det innebär att mamma ska natta barnen ensam. Good luck. Aja, går det inte så får dem helt enkelt vara uppe tils jag kommer hem.






           
                                      Kanelbulle gick visst ner.






             
                                               Stina och Emilio




Skafferiet laddat till Lheas förtjusning.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du vet att du inte får lägga ut bilder på personer utan deras samtycke på nätet.....vanligt hyffs är väl att man suddar deras ansikten. Eller frågade du henne om det var ok att hon blev offentlig på nätet?!

2011-02-08 @ 20:30:03
Postat av: ellenojag

Vilken fin bild på gubben din! o det där fiket ser ju jäkligt mysigt ut? ligger vardå? hoppas mormor fixade nattningen! kram på dig

2011-02-08 @ 22:10:32
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: caroline

Ser att Lhea och Loke har samma smak ;)

2011-02-09 @ 10:51:50
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0