Det var de värsta!

Jag har då aldrig sett på maken. När vi åkte till skogen i lördags så packade vi även med en liten matsäck till de hungriga fåglarna. Engla älskar att mata fåglar, jag är då inte förtjust efter mina erfarenheter i Malmös parker. Där är dem då inte skygga, de hoppar g'rna på en, springer efter och förjer hemskt gärna med hem. Det var annat här. Där kommer vi med vårt bröd. Först tittar dem på oss som att vi kom och störde deras vilostund sen skiter dem i brödet. Inte ens kråkerna åt!!! Det var ett par övergödda bortskämda fåglar..... Stolt som jag är sa jag till Engla att vi ger minsann inte fåglarna mer bröd. Engla frågar mig vad vi ska göra med det gamla brödet då? Kasta svarar jag. Löjligt kan man tycka?! Ja, då får det vara de. Damn birds!






         
Stackars lilla Engla, fåglarna ville inte ha matsäcken som hon packat till dem.

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Ja mitt hår är verkligen i behov av en omgång hos frissan, alldeles för långt och alldeles för slitet!



Tack för tipset om fiket, ska provas inom kort, och perfekt att det finns Ella Kitchen att få tag i närheten, förstår inte hur man kan vara så "besatt" av dem, men Ellen typ skakar så glad hon blir när hon ser dem ;) ha en fin dag! kram

2011-02-15 @ 09:37:32
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0