Dusch och kaffe!

Jag startade dagen med lite lyx. Tänk att man kallar en morgondusch för lyx nu för tiden. Men jag har faktiskt inte den möjligheten på vardagarna annars. Nisse har en ledig dag idag och med vår vanliga otur är det någon i familjen som är sjuk. Tillbaka till den där märkvärdiga duschen, jag stod länge, fixade fötterna, brynen och smörjde in mig sen dracka jag en stor kopp kaffe. Ni ser att natten har inte varit helt smärtfri. Engla har varit vaken nästan hela natten, hon har skakat och kräkts av sin höga feber. Nu ska vi ta en kopp kaffe till sen tänkte jag åka iväg och handla mat. Vi ska försöka oss på lite fredagsmys trots skitinfluensan som härjar, med tacos och lets dance. Vad orginellt.


         




På morgonen är influensan snällare så vi passade på att göra en riktig brakfrukost till tjejerna.




           
Engla fick världens gulligaste lilla fia med knuff av tomten, vi passade på att spela lite medans Lhea sov



En trött mamma i närbild. Foto: Engla




Kommentarer
Postat av: Stina

Så fin du e på fotot.



Synd att Engla e sjuk men hon e väl snart på benen igen...

Jag vill uuuut !!!



Love ya

2011-02-18 @ 16:35:20
Postat av: mamma till William

God kväll..Så du känner Hanna också :) Det stämmer att jag bor i samma område..Så du har med bott här för ett tag sedan..Vart i Malmö bor ni nu då om man får fråga? Ha en skön helg..kram

2011-02-18 @ 16:37:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

Oh, vilket fint Fia. Får man fråga vart ni hittat det?

Krya på er! =)

2011-02-18 @ 21:19:44
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0