Happy B-day!

Jag kom hem senare idag än väntat. Det har varit full show hela dagen vilket resulterar till en mör Emelie ikväll också. Men jag tog mig i kragen och startade datorn. Lite mysig egentid framför datorn och favorit bloggarna måste man ju ha, men efter det blir det sängen direkt.

Nisses kalas blev minsann riktigt lyckat igår och smörgåstortorna blev en hitt måste jag ju säga. Aldrig mer att jag köper smörgåstårtor igen. Recepten väntar jag dock med att lägga ut tills imorgon, men missa inte det för allt i världen ;)



Engla hade köpt en slips till pappa som hon valt helt själv ♥


            
                         Igår hade jag på mig min älskade Day kofta.



Nisse fick en riktigt fin tavla av sina föräldrar som han gått och spanat på länge. 


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0