Här var det mat!

Inte för Lhea då. Nej, hon har bestämt sig för att inte äta. Ingen välling vill hon ha heller. Tror nog att det är den lilla tanden som spökar. Men jag har ätit god mat idag däremot. Det blev en lunch på konstis (ovanligt, jag vet) och en promenad på stan. Farmor och farfar (barnens) har varit här på middag idag. Eller ja, de köpte med sig pizza. Jag var då inte sugen på det så jag slängde ihop en sallad med varm getost, rostade valnötter, honung, rosmarin, sockerärtor och avocado. Men bjuder man hem så får man ju gjärna bjuda på något också så vi stod för vinet och efterrätten. Trevligt med knyte. Nu har jag förflyttat mig med vinglaset i handen till soffan. Lets dance är på, den nya mama tidningen ligger bredvid mig också var jag ju bara tvungen att blogga lite. Just det ja, jag måste ju läsa mina favoritbloggar också. Multitasking kallas det.




Min lunch på konsthallen. Kolja, musslor, morrötter och jättestora krispiga krutonger. Mums!



Lheas lunch på konsthallen. Eller nä föresten, middagen som hon inte åt upp.




Jag hämtade Engla ensam på dagis idag. Tänkte att jag skulle göra något mysigt med min duktiga tjej nu när Lhea tagit mycket tid och energi när hon varit sjuk. Vi körde till toys r us köpte ett nytt wii spel och en liten krya-på-dig present till Lhea som storasyster fick välja själv.


           
                                              


Kommentarer
Postat av: Mamma Johanna- Livet på Limhamn

MUMS, vilken mat! Slår min ugnstekta falukorv med hästlängder =)



Ja, det är så fruktansvärt med min väns dotter. Nu har de börjat med hudtransplatationerna och hon ligger nersövd för att smärtan går inte att uthärda annars. Nu kan man bara hoppas på att allt läker snabbt så att hon snart får springa runt som vilken 1åring som helst.

2011-02-04 @ 23:06:41
URL: http://www.johannaolinnea.blogspot.com
Postat av: i min lilla lillia värld

Som du säger.. Inte lätt att vara liten. Stackars Leha. Pussa henne från mig =)

2011-02-06 @ 12:30:04
URL: http://saratilling.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Tyvärr. Är hos mamma. Tror inte du vill köra ytterligare 7 mil hahaha. Vet inte när jag kommer hem heller. Beror på hur det går med måleriet och renoveringen där hemma. jag lovar att höra av mig så fort det finns en möjlighet för dejt.

Kram

2011-02-06 @ 21:17:51
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0