Härlig besökare!

Gissa vem vi har fått på besök?! Nämen är det inte Herr influensa. Ahhhhh!!! Stackars lilla Engla som faktiskt var hyfsat pigg i morse har bara rasat under dagen. Febern är skyhög och det är inte mycket med det lilla livet. Hon hade somnat här i soffan hos mig. Plötsligt vaknar hon lite småvimsig och insisterar om att tvätta munnen, borsta tänderna och byta pyjamasbyxor. Förlåt? Det är minsann inte så roligt annars och jag som tänkte bortse från våra vanliga rutiner idag. ♥

Nu tänkte jag iaf bre mig två knäckemackor med leverpastej, gurka och rostadlök, göra en kopp te och plugga lite. Det finns fasen inte ett skit på tv, men tur är väl det för jag behöver verkligen läsa.

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Amen va fan kan de inte få vara friska nu våra små! hoppas Engla mår bättre imorrn!



jag och Johanna ligger i lä hos dig.. vi har känt varandra i 5 år, men känner varandra utan och innan ;) hon är som en syster.. så skönt man kan bli lika irriterad och arg på henne och sen är allt bra igen, precis som med syskon!

2011-02-17 @ 22:24:34
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: i min lilla lilla värld

NEJ! Inte bli sjuka igen... Vad är detta? Alla har fått besök av den där snubben. Snart är det väl vår tir =(

2011-02-18 @ 07:00:22
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0