Jag ser det snöar....

Jag ser det snöar, jag ser det snöar och det är inte roligt. Vafan hände? Där rök mina vårkäsler. 

Jag är hemma igen efter en väldigt välbehövlig tur utanför våra väggar. Vi körde till stan imorse och åt frukost hemma hos Stina och Emilio som har sportlov från dagis, gullefjun. Nu hoppas jag att Lhea ska sova en stund till så att jag får lite gjort här hemma. Det känns väldigt lockande att dra täcket över huvudet och titta upp först när det är VÅR!



Jag idag.


          




Lhea iaktar alla spännande leksaker.


          



Kommentarer
Postat av: mamma till William

God eftermiddag gumman.Ja det är så trist att det snöa och det slutar ju aldrig denna dag..Vi vill flytta pga av samma anledning som ni ang skolan.Trivs jätte bra här men skolan har inte det bästa ryktet och limhamn har bra skolor och bra området.Så vi hoppas att vi hittar ett boende där inom snart tid.

Ha en skön onsdag.kram kram

2011-02-23 @ 16:03:05
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0