KvällsMys! .....och en graviditet.

Mör i kroppen efter ett hårt spinningpass, nyduschad, insmord, i ett nytvättat nattlinne och inneskor har jag intagit soffan med fika. Tjejernas dörr står på glänt och om man lyssnar riktigt noga hör jag hur dem andas (ja, de andas högt och för att inte tala om Engla som snarkar.) Nyheterna är på och datorn i knät, jag andas vuxentid. Detta mina vänner är vardagslyx för mig...



Marabou har släppt ett nytt choklad, havssalt pecan. Faktiskt riktigt gott, annars är jag ett Lindt fan. Vad gäller rostad lök så är jag tokig i det, speciellt på leverpastej och gurka. Men det är inget som jag äter alltid. det är liksom bara återkommande. Jag är en rostad lök periodare?!

När jag fick veta att jag var gravid med Engla åkte jag hem till mamma, öppnade skafferiet, tog en burk rostad lök, gled ner på golvet och började äta. Charmtroll.
Jag skull ju bara till vårdcentralen och kolla en svullen hals. Hur fasen går man ifrån ett sånt besök gravid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0