Livet är inte dagar som passerar, det är dagar du minns!

Någon som känner igen rubriken? Ja, jag kunde väl tro det.

Solen skiner i Malmö och vi har haft en underbar morgon med god frukost och utflykt i skogen. Vi packade väskan med varm chocklad, mackor och smoothie. Tog på oss varma kläder och gjorde oss redo för en lång promenad.

Nu bakar Nisse och Engla kanelbullar och Lhea sover som en stock i vagnen där nere. Ikväll kommer mamma på middag och melodifestivalmys. 



Lifes good!






Kul att ta av sig vanten och kasta iväg den...





           




           


Vackra dagar som denna gör ju inte precis ont.


 

Kommentarer
Postat av: emma sajjer (bitterfittan)

härliga bilder i solen (:

2011-02-12 @ 14:26:25
URL: http://www.emmasajjer.blogspot.com/
Postat av: charlene

Vad fina ni är! Det såg riktigt härligt ut :)

2011-02-12 @ 16:47:29
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/
Postat av: Stina

Så härliga bilder!



Vi var i Folkets park idag men kom inte ut förrän vid 16, Emilio sov tre timmar i sängen...

Men det var skönt iaf.



PUSS

2011-02-12 @ 23:10:13
Postat av: i min lilla lilla värld

Jon vill aldrig gå ut och gå =( Avis hehehehe



Jo då. Allt bara fint. Drar till mammas hus imorgon för att få komma hem torsdag kväll. Hoppas verkligen jag får lite sällskap av min kompis



Förresten.. Jag åt BRA ostbågar igår

2011-02-13 @ 07:35:07
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0