MorningGlory!

Sjukstuga. Igen. Denna gången är det Engla som är i farten. Hon har hög feber och säger att hon har ont i öronen. Just nu sover hon. Jag och Lhea sitter på vardagsrumsmattan, jag har kaffet i knät och runt om oss finns just nu tonvis med lego känns det som. Jag är inte helt pigg kan jag erkänna.

Hudvårdspartyt igår var jättemysigt. Vi var hemma hos Stinas föräldrar igår, Stina som är hudterapeut höll i det och jag blev faktiskt väldigt possitivt överraskad vad gäller produkterna. Riktigt härliga. Nästa gång är det jag som ska vara värdinna (hemma hos mig) och då ska vi köra på temat händer och fötter, (igår hade vi ansikte) hej panka Emelie.



Marias kök förvandlades till en skönhetssalong igår. Där satt vi fem osminkade kvinnor med hårband så att luggarna stod rakt upp. Vi testade allt från tvätt, peeling, mask till krämer. Verkligen lyxigt.



Det bjöds på fika. Gissa vem som åt mest? Jag är verkligen en sucker för ostbricka.

Kommentarer
Postat av: mamma till William

God eftermiddag gumman..Muma med ost bricka..det får man ha till helgen.

Hoppas att du har haft en skön torsdag.Du bor väl med här i trakterna i Malmö eller? kram kram

2011-02-17 @ 14:24:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0