Multitasking!

Vem säger att blogga måste ta tid? Här laddar jag upp bilder från dagen samtidigt som jag packar upp väska, passar upp barnen och gör marinad till köttet. Kankse därför jag trillat ihop i soffan vid åtta? Idag har vi varit på Andys lekland. Jisses vad vi har busat, Lhea är helt tokig. Men det är bra för även hon kostar minsann 110 spänn. Här vill vi inte kasta pengarna i sjön. Själv har jag upplevt det bästa träningspasset ever. Jag har klättrat, krypit, hoppat, sprungit, gjort mig smalare än vad jag någonsin trodde att jag kunde bli, när jag tryckt mig igenom rör mm.


Nu får vi snart lite spontant middagsbesök, det är Stina och Emilio som kommer. Jag tänkte egentligen göra det lätt för mig och ta med familjen till Ikea och mumsa köttbullar men istället lyxar vi till det med fläskfile, vitlöksstekta champinjoner, sallad och sås.  



Livsnjutaren Engla vispade ihop sin egna varm choklad idag.


           


Bus på Andys! Engla var totalt omöjlig att fånga på bild. Hon var överallt och ingenstans. Plötsligt blev det ordspråket klarare än någonsin.




Kommentarer
Postat av: Tova

Åh, det där Andys lekland måste vi också prova nån gång... :)

Nu när min grabb börjar bli större och mer aktiv så känner man stort behov av att komma hemifrån ibland...!

2011-02-09 @ 22:37:06
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0