Nu får det väl ändå räcka?

Skit också. Ja, ordagrannt kan man väl säga. Jag var hos Stina igår och fixade mina bryn. Inatt har hon legat magsjuk, upps. Glad som bara den kör jag till gymmet, halvvägs känner jag mig rörig i magen och när jag hade parkerat kände jag att jag troligtvis inte klarar ta mig igenom passet. Nu är jag hemma och är fortfarande rörig i magen. Nu håller vi alla tummar och tår att det inte blir värre än såhär.


Stackars Engla som egentligen skulle varit på kalas hos en kompis i området idag fick stanna hemma. Men tacka vare hennes underbara grannar blev det lite lättare för henne. De lämnade en godispåse i brevlådan med en jättesöt krya på dig lapp. Tack!



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Alltså... Inte nu igen. Stackare där. Jag lider verkligen med er. Verkligen

2011-02-20 @ 16:38:01
URL: http://saratilling.se
Postat av: jenny

åh vad gulligt med godispåsen i brevlådan. jag verkligen hoppas att ni får vara friska snart!! kram

2011-02-24 @ 21:25:55
URL: http://hyperballad-poetry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0