Ny månad...

och nystart. Vi vakande upp med en betydligt bättre Lhea. Engla är på dagis och nu ska vi strax gå ut i friska luften för första gången på två dagar. Det är verkligen inte min grej att bara sitta inne. Jag blir tokig. Det blir en promenad till centrum, jag ska byta en tröja och handla mat. Resan blev inställd och jag valde att inte åka till Gran canaria som var det andra alternativet. Jag har gjort vad jag ska där och för mig så har det inget att erbjuda längre. Jo sol möjligtvis men det räcker inte. Jag valde att sätta in pengarna i en annan resa fram åt hösten och då följer Nisse också med. Innan dess har jag två små resor att se fram emot, men det tar vi när det närmar sig.

Jag önskar er en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Madde

Hej vännen! Så synd att resan blev inställd men då hoppas jag du e desto mer på till maj! Hoppas du har fått inbjudningskortet!!!!! PUSSSSSAR

2011-02-03 @ 00:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0