Rosa hälsodryck i fin förpackning!

Jag blev så inspirerad av en smoothie som Stina gjorde för någon dag sen. Jag gjorde en precis lika dan till mig och Nisse idag och den var precis lika god som jag föreställt mig, men nästa gång kommer jag nog ha i lite honung och varför inte lite linfrö?


Soyamjölk
Frysta hallon
Banan
Ingefära
Gurkmeja

Här kan du läsa om gurkmejans goda egenskaper ;)






Jag är fortfarande lite krasslig. Halsen gör ont och jag är frusen som bara den. Tog tempen innan som stod på 37.9. Trots det ska vi ha vänner över ikväll. En smoothie, kamomil te, halstabletter och lite alvedon så är jag väl fit for fight igen? Om inget annat så för stunden......

Trevlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0