Som förr, fast nu.

Idag har jag träffat en gamal vän. Vi bodde nära varandra när vi var små, gick i samma klass och satte ihop dem mest sjuka lekarna tillsammans. Jag har så mycket bra minnen med Ester. Men som för dem flesta rann vår vänskap ut ur sanden med åldern.....

Idag träffades vi igen. Vi åt frukost på Nova Lund med våra små barn. Det kändes som om det var igår vi sågs sist. Det underlättar nog också att vi båda har barn och då någerlunda samma livssituation. Jättemysig förmiddag och vi har redan planerat in en ny dejt.

Nu ska jag snart kränga gårdagens smörgåstårta (recept kommer senare) sen ska jag iväg på ett party med hudvårdsprodukter. Jag lägger ut bilder från Nisses kalas när jag kommer hem.



           
                        Ester och hennes son Milton!  Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Ester

Tack själva, fina ni, för en supermysig fika o rundtur på Nova! <3

2011-02-17 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0